Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů – Renáta Kudělková
Renáta Kudělková
Diplomová práce
Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů
Intercultural Differences in Consumer Behaviour on the Smartphone Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním rozdílů ve spotřebitelském chování na trhu chytrých telefonů v České republice a v Korejské republice. Cílem práce je analyzovat postojovou a behaviorální věrnost, spotřebitelské chování spojené s nákupem nového chytrého telefonu, a analyzovat postoje ke značce. Jsou zkoumány vlivy pohlaví, země a značky na spotřebitelské chování a věrnost. Data byla získána pomocí …víceAbstract:
The paper compares the consumer behvaiour on the Czech and South Korean smartphone market. The aim is to compare consumer behaviour when buying or considering buying new smartphone, attitudes towards the brand, and brand loyalty. The impact of gender, country, and owned brand is examined. The quantitative research method (CAWI) was chosen as the best way to obtain data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUDĚLKOVÁ, Renáta. \textit{Interkulturní rozdíly ve spotřebitelském chování na trhu smartphonů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/eiahmu/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Intercultural communication - comparison of English and Spanish cultures
Lucie DRVOTOVÁ -
Interkulturní srovnání hodnotového obsahu osobní a organizační identity a míry identifikace s organizací u českých a ruských pracovníků
Kateřina Romanova -
Etiketa ve školním prostředí (interkulturní srovnání)
Aneta KOPKÁŠOVÁ -
Etiketa v akademickém prostředí (interkulturní srovnání)
Aneta KOPKÁŠOVÁ -
Interkulturní komparace
Nela Korbelová -
Interkulturní srovnání chování zákazníků na trhu vysokotlakých armatur
Markéta Stareczková -
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
Nikola Zapletalová -
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
Dominika Krischková