Simulační porovnání energetické náročnosti elektrické a hybridní jednotky – Michal Lokvenc
Michal Lokvenc
Bakalářská práce
Simulační porovnání energetické náročnosti elektrické a hybridní jednotky
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním energetické náročnosti hybridní a elektrické jednotky. Práce obsahuje popis funkce hybridních jednotek a dále příklady jednotlivých, v současnosti vyráběných nebo vyvíjených typů s uvedením dostupných technických parametrů. Je zvolen vhodný traťový úsek a k tomu odpovídající jednotky pro simulační výpočet včetně stanovení jejich parametrů. Dále je zvoleno řešení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a comparison of energy consumption of a hybrid and electric multiple unit. The thesis contains a description of the function of hybrid units and examples of currently produced or development types with their technical parameters. A suitable section of railway line and corresponding multiple units (including determination of their parameters) are chosen for simulations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lokvenc, Michal. Simulační porovnání energetické náročnosti elektrické a hybridní jednotky. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Kolejová vozidla