Mgr. Miloš Miko

Bakalářská práce

Imerzia v hororovom žánri videohier

Immersion in the Horror Genre of Video Games
Abstract:
This thesis will be dealing with immersion, its characteristics features, and its presence in video games, more specifically in games of the horror genre, both in the mainstream and the independent scene. In this study we will attempt to define immersion and types with reference to existing literature. We will describe game layers (e.g. audio, graphics, narrative, controls, rules and game mechanics …více
Abstract:
Tato práca sa bude zaoberať imerziou a jej základnými rysmi, jej prítomnosťou ve videohrách, konkrétne hrách hororového žánru, a to ako nezávislej, tak aj profesionálnej vývojárskej scény. V práci sa pokúsime imerziu definovať a načrtneme typológiu imerzie s odkazom na existujúcu literatúru. Popíšeme jednotlivé vrstvy tvoriace videohru (napr. zvuky, hudba, grafika, narativ, ovládanie, pravidla a herné …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jan Miškov
  • Oponent: Mgr. Jaroslav Švelch, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií