Tvorba internetového obchodu a analýza používaných nástrojů – David Balko
David Balko
Bachelor's thesis
Tvorba internetového obchodu a analýza používaných nástrojů
Online Store Creation and the Analysis of the Used Tools
Anotácia:
Cílem práce je popsat uvedení konkrétního internetového obchodu na trh, vytvořit jeho marketingovou strategii a zhodnotit efektivitu použitých prvků této strategie založenou na využití vybraných nástrojů. Teoretická část popisuje vybrané nástroje a praktiky používané v oblasti jak české, tak i světové e-commerce. V praktické části je z těchto nástrojů vytvořena marketingová strategie pro daný e shop …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the launch of particular online store to the market, to create its marketing strategy and to evaluate the efficiency of the tools that this strategy uses. The theoretical part describes the chosen tools and practices employed in Czech and global e-commerce. In the practical part, the marketing strategy for the aforementioned online store is created using …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedúci: Ing. Tereza Otčenášková, BA
- Oponent: Ing. Karel Mls, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý
Názov
Vložil
Vložené
Práva