Miroslav Orálek

Master's thesis

Konstrukční řešení vybrané skupiny silničního vozidla

Design Solution of Selected Part of Road Vehicle
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zadní tuhé nápravy na vozidle Peugeot Boxer. Na nápravě je proveden pevnostní výpočet pro jednotlivé dynamické stavy, při kterých je náprava namáhána. Konstrukční návrhy jsou řešeny s ohledem na snížení hmotnosti a snížení maximálního napětí. Závěrem je provedeno zhodnocení a doporučení jednotlivých variant návrhu podle zvolených kritérií.
Abstract:
This dissertation deals with the layout of a rear rigid axle of a Peugeot Boxer vehicle. The axle went through a firmness computation for each individual dynamic condition during which it is stressed. The contruction layouts are performed with respect to a reduction of weight and maximum tension. The conclusion focuses on an evaluation and recommendation of each option of the layout according to the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Michal Richtář
  • Reader: Jiří Plachý

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava