Miroslav Orálek

Diplomová práce

Konstrukční řešení vybrané skupiny silničního vozidla

Design Solution of Selected Part of Road Vehicle
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zadní tuhé nápravy na vozidle Peugeot Boxer. Na nápravě je proveden pevnostní výpočet pro jednotlivé dynamické stavy, při kterých je náprava namáhána. Konstrukční návrhy jsou řešeny s ohledem na snížení hmotnosti a snížení maximálního napětí. Závěrem je provedeno zhodnocení a doporučení jednotlivých variant návrhu podle zvolených kritérií.
Abstract:
This dissertation deals with the layout of a rear rigid axle of a Peugeot Boxer vehicle. The axle went through a firmness computation for each individual dynamic condition during which it is stressed. The contruction layouts are performed with respect to a reduction of weight and maximum tension. The conclusion focuses on an evaluation and recommendation of each option of the layout according to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Michal Richtář
  • Oponent: Jiří Plachý

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava