MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU – Nikola ČECHÁKOVÁ
Nikola ČECHÁKOVÁ
Bakalářská práce
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Marketing Communication in the Study Program Recreation and Leisure Studies
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá roli marketingové komunikace v oblasti studia Rekreologie, s důrazem zejména na využití sociálních médií, event marketingu a vizuální identity. Práce sezabývá tím, jak efektivní strategie marketingové komunikace, včetně využití platforem, jako Instagram a Facebook, přispívají k propagaci studijního programu Rekreologie a interakci se současnými i potenciálními studenty …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the role of marketing communication in the field of Recreation and Leisure Studies, with particular emphasis on the use of social media, event marketing and visual identity. The thesis explores how effective marketing communication strategies, including the use of platforms such as Instagram and Facebook, contribute to the promotion of the Recreation and Leisure Studies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHÁKOVÁ, Nikola. \textit{MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/eikk8o/.
Jak správně citovat práci
ČECHÁKOVÁ, Nikola. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Rekreologie - pedagogika volného času / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková
Název
Vložil
Vloženo
Práva