Marketingové nástroje pro podporu produktů neziskové organizace – Lenka ŽENČICOVÁ
Lenka ŽENČICOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové nástroje pro podporu produktů neziskové organizace
se zaměřením na Oblastní spolek Český červený kříž Prostějov
Marketing tools for product support of a non-profit organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v neziskových organizacích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje neziskovou organizaci a její typy, blíže je popsáno občanské sdružení, dále marketing a marketingové nástroje pro podporu produktů neziskových organizací. Praktická část se zaměřuje na konkrétní …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the possible usage of marketing tools in non-profit organizations. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on the specialized literature, defines a non-profit organization and its types, describes civic association in more details, then marketing and marketing tools for product support of non-profit organizations. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 25. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Zdeněk Puchinger
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽENČICOVÁ, Lenka. Marketingové nástroje pro podporu produktů neziskové organizace. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Human Studies / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Theses on a related topic
-
Edukační program se zaměřením na první pomoc pro děti předškolního věku pod Oblastním spolkem Českého červeného kříže Plzeň-město a Rokycany
Pavla MAJEROVÁ -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Nezisková organizace Zajíček na koni a její nejvlivnější marketingový nástroj
Aneta Pašková -
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Jan Mach -
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights