Význam dramatické výchovy pří budování klimatu třídy – Jana OZDINCOVÁ
Jana OZDINCOVÁ
Bakalářská práce
Význam dramatické výchovy pří budování klimatu třídy
Meaning of drama education in building a climate class
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit využitelnost dramatické výchovy a jejího příznivého vlivu působícího na vznik sociálního klimatu třídy v rámci školní výchovy a vzdělávání. Ke zkoumání této problematiky jsem použila metody pedagogického výzkumu. Práce má dvě klíčové části a to teoretickou a empirickou. V teoretické části nejprve nastíním důležité kapitoly z teorie sociálního klimatu třídy a vymezím …víceAbstract:
The aim of my thesis is to determine the usability of drama education and its positive influence exerted on the formation of the social climate of the class within the school education. To explore this issue, I used methods of educational research. The work has two key parts, theoretical and empirical. The theoretical part of the first chapters outline the importance of the theory of social class climate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OZDINCOVÁ, Jana. Význam dramatické výchovy pří budování klimatu třídy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / společný základ - výtvarná orientace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza RVP GV z pohledu vnitropředmětových vazeb ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace
Alžběta BACHUROVÁ -
Ověřování RVP ZŠS u žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami v oblasti smyslové výchovy
Jana Ondrušková -
Porovnání RVP a ŠVP předškolního vzdělávání z hlediska literární výchovy ve vybraných mateřských školách na Prostějovsku
Petra Novotná -
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Podpora klimatu v 1. třídě základní školy pomocí adaptačních programů
Michaela ŠÁROVÁ -
Preventivní program ve středisku výchovné péče jako forma intervence pro třídu s narušeným klimatem
Jana Paulová -
Sociální a emoční klima školní třídy
Petr Česák -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová