Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy – Radim Šidlovský
Radim Šidlovský
Bachelor's thesis
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
Brand Perception of DMC Among Existing Students and Graduates
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak stávající studenti a absolventi vnímají značku ÚMK neboli Ústav marketingových komunikací a zda je jejich vztah vůči značce založen na vlastnostech značky či její komunikaci na sociálních sítích. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako značka, definice hodnot značky, prvky značky …moreAbstract:
This bachelor's thesis aimed to find out how current students and graduates perceive the brand of the Institute of Marketing Communications and whether their relationship to the brand is based on the characteristics of the brand or its communication on social media. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, concepts such as brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIDLOVSKÝ, Radim. \textit{Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/eiquic/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šidlovský, Radim. Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Experimentální marketingový výzkum: vliv osvětlení na vnímání chuti vína
Eliška Filipiová -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express
Martin OLŠA -
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Experimentální marketingový výzkum antropomorfních modelů
Alena Kadlecová