Bc. Nela Jurygáčková

Bakalářská práce

Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny

The tools of the marketing communication mix of the selected store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu maloobchodní prodejny a formulovat návrhy pro jejich zlepšení. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce bude obsahovat charakteristiku maloobchodní prodejny Zdraví v Ráji, výstupy z provedeného marketingového …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to evaluate used instruments in the marketing communication mix of a retail shop and to formulate suggestions for their improvement. Theoretical bases of explored issues focused on particular tools of communication mix will be defined in the thesis. The practical part will involve characteristics of the retail shop called Health in Paradise, outputs from implemented marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/a34w4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné