B2B marketingová komunikace společnosti John Deere – Attila Szabó
Attila Szabó
Diplomová práce
B2B marketingová komunikace společnosti John Deere
B2B marketing communication of John Deere
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit implementaci B2B marketingové strategie společnosti John Deere. V teoretické části diplomové práce se nejprve budu zabývat definováním základních předpokladů moderní marketingové komunikace. Potom se zaměřím na vymezení pojmu B2B marketing a s ním souvisejících marketingových strategií. Praktická část je zaměřena na charakterizaci průmyslového oboru zemědělské mechanizace …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to evaluate the implementation of the B2B marketing strategy of John Deere on a specific example. The theoretical part of the thesis focuses on defining the basics of modern marketing communications. Next it deals with defining the concept of B2B marketing and related strategies. The practical part focuses on the characterisation of the agricultural machinery industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44350
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2015
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44350
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová