Vliv obalu na kupní chování spotřebitele – Eva Divíšková
Eva Divíšková
Diplomová práce
Vliv obalu na kupní chování spotřebitele
The impact of the package on the purchase behavior
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vlivu obalu na spotřebitelské chování. Obal má veliký vliv na chování spotřebitele, ovlivňuje jeho/její výběr. V praktické části byla představena společnost, která chce prodávat nový druh kávy Ferdinand. V rámci analytické fáze bylo prozkoumáno vnější okolí společnosti i vnitřní možnosti firmy. Pomocí nástrojů kvalitativního a kvantitativního výzkumu byly testovány tři návrhy …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the impact of package on the purchase behaviour. The package has a substantial impact on the consumer behaviour, it affects his/her choice. The company that aims to sell new sort of coffee beans Ferdinand was introduced in the practical part. Both external environment of the company and internal business capabilities were analysed in the frame of the analytical phase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Effectiveness of n-back cognitive training: quantitative and qualitative aspects
Vladimír Marček -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová
Název
Vložil
Vloženo
Práva