Bc. Michaela Schedlingová

Bakalářská práce

Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku

Effectivness of a marketing activities of a company
Abstract:
The subject of my Bachelor theses „Effectiveness of marketing activities of a company“ is an analyses of marketing mix of a selected non-for-profit organisation. In the theoretical part I am defining parts of marketing mix, their efficent usage and controlling of the efficency. In the practical part I am analysing marketing mix of project of the organisation and its effectivity. At the end I am suggesting …více
Abstract:
Predmetom mojej bakalárskej práce „Efektivita marketingových aktivít podniku“ je analýza efektivity marketingového mixu vybranej neziskovej organizácie. V teoretickej časti vymedzím prvky marketingového mixu, ich efektívne využitie a zhodnotenie ich efektívnosti. V praktickej časti analyzujem marketingový mix projektu vybranej organizácie a jeho efektívnosť. V závere mojej práce navrhujem riešenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Kovaříková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství

Práce na příbuzné téma