Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco – Barbora Šáchová
Barbora Šáchová
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco
Marketing communication of British American Tobacco
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans …moreAbstract:
Master thesis is focused on marketing communication of British American Tobacco company. The objective is analysis on example of campaign which is connected to the launch. Theoretical part is dedicated to characteristics of marketing mix, communication mix and also to brand. Tobacco industry, its specifics and mainly the legal restrictions are described in practical part of the thesis. Then there is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69507
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Denisa Arslanianová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69507
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Polina Gavrilova -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec