Ing. Michaela ONDROVÁ

Diplomová práce

Využití aktivní marketingové komunikace pro upevnění vztahů mezi rodiči a Mateřskou školou Morysův dům ve Zlíně

The Active Use of Marketing Communication for the Consolidation of Relations between Parents and Kindergarten Morysův dům in Zlín
Anotace:
Teoretická část je tvořena poznatky, které vychází z odborných literatur vztahujících se k dané problematice. Je zaměřena na popis neziskových organizací, marketingu školy, dále na charakteristiku jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a vlastností a výpočtů image. Praktickou část tvoří seznámení s vybranou organizací a jednotlivé analýzy hodnotící současný stav marketingové komunikace. Součástí …více
Abstract:
The theoretical part consists of knowledge, which comes from professional literature related to the topic. It focuses on a description of non-profit organizations, marketing schools, further characterization of particular tools of marketing communications, qualities and image calculations. The practical part includes familiarization with selected organizations and individual analysis reviewing the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14774

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ONDROVÁ, Michaela. Využití aktivní marketingové komunikace pro upevnění vztahů mezi rodiči a Mateřskou školou Morysův dům ve Zlíně. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe