Marketing zaměřený na dětského spotřebitele – Helen Minolová
Helen Minolová
Bakalářská práce
Marketing zaměřený na dětského spotřebitele
Marketing Focused on Kids Costumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebního chování dětí a marketingu na ně zaměřeného. Teoretická část popisuje jednak specifika spotřebního chování dětí, kde je postupně rozebírána výjimečnost dětských spotřebitelů, čili to, v čem je jejich spotřební chování odlišné od chování dospělých. Stručně nás seznamuje s důvody, proč na dětského spotřebitele cílit marketingové aktivity. Není …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on children market behaviour and on the marketing strategies with chikdren as a target market. The theoretical part consists of description of the childrens' consumer behaviour, where will be analyzed the uniqueness of the child as a customer, in other words, how does the childs' consumer behaviour vary from the adult customer. This thesis will apprise us some reasons …víceKlíčová slova
děti spotřebitel marketing reklama chování rozhodovací proces výzkum peníze segmentace etika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91650
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Miloslav Cváček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodovací proces v podniku
Mária Gregušová -
Rozhodovací proces v podniku
Radovan Tunák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Startupoví investoři v České republice: Kategorizace a rozhodovací proces
Tereza Dobešová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková