Martina BÁBÍKOVÁ

Bakalářská práce

Farbpsychologie in der Werbung und der Werbesprache

Colours Psychology in Advertising and Advertising Language
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is: ?Colours psychology in advertising and advertising language?. In the theoretical part I deal with psychological concept of colours. I am con-cerned not only with general meaning of individual colours but assigning colours to associ-ations as well. Next I will try to clarify the influence of colours in the world of advertising. The issue is that arouse the attention …více
Abstract:
Das Thema dieser Bachelorarbeit lautet: Farbpsychologie in der Werbung und der Werbe-sprache. Im theoretischen Teil beschäftige ich mich mit der psychologischen Auffassung von den Farben. Ich interessiere mich nicht nur für die allgemeinen Bedeutungen von ein-zelnen Farben, sondern auch für die Zuordnung der Farben zu den Assoziationsreihen. Weiter versuche ich die Farbwirkung in der Werbewelt zu erklären …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÁBÍKOVÁ, Martina. Farbpsychologie in der Werbung und der Werbesprache. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.