Mgr. Milada Burianová

Bakalářská práce

The Language of Church Advertisements

The Language of Church Advertisements
Abstract:
This work discusses the language of Church advertisements by examining materials from the USA. The advertisement is not an inherently bad device of consumerism. It can be put into a good use given that its message complies with the Christian philosophy. However, the gap between consumerism and Christianity is broad and might be difficult to bridge. In this paper are investigated two aspects of church …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma