Petr Král

Doctoral thesis

Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem

Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Abstract:
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2007
  • Supervisor: Jana Bílková
  • Reader: Antonia Štensová, Hana Lošťáková, Jan Pour

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2957

Vysoká škola ekonomická v Praze

Doctoral programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy