Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem – Petr Král
Petr Král
Doctoral thesis
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Modern forms of marketing communications and their impact on the ability to compete of small and middle- sized companies
Abstract:
Disertační práce se zabývá analýzou moderních forem marketingové komunikace (internetová komunikace, virtuální kanceláře, call- centra) a vyhodnocuje možný vliv jejich využití na konkurenceschopnost malých a středně velkých českých podniků. Jsou řešeny i další souvislosti využití moderních forem marketingové komunikace v podnikové praxi (např. právní regulace a samoregulace marketingové komunikace …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2957
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2007
- Supervisor: Jana Bílková
- Reader: Antonia Štensová, Hana Lošťáková, Jan Pour
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRÁL, Petr. \textit{Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Praha: University of Economics, Prague. 2007. Available from: https://theses.cz/id/ejg8k9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2957
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní ekonomické vztahy
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová