Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping – Solomiya Babiy
Solomiya Babiy
Bachelor's thesis
Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping
Evaluation of the services provided by the selected insurance companies by the method of Mystery Shopping
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery shopping se zabývá výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Pardubicích a okolí a také v porovnání s konkurencí na trhu poskytovaných služeb. K hodnocení výsledků byla využita metoda Mystery shopping. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií, kde se vysvětlují základní pojmy marketingu …moreAbstract:
Bachelor thesis entitled The evaluation of services provided by chosen insurance companies by Mystery Shopping method deals with the research of the quality of insurance services in Pardubice and its surroundings as well as with comparison and competetion on the market of provided services. To evaluate the results was used Mystery Shopping method. This work is divided into two parts. First part deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: PaedDr. Alexandr Šenec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BABIY, Solomiya. \textit{Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping} Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ejgejm/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Babiy, Solomiya. Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová