Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu – Kateřina Jandásková
Kateřina Jandásková
Bachelor's thesis
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Augmented reality as a digital marketing tool
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou jako nástrojem pro digitální marketing. V teoretické části se zaměřuje na digitální marketing, a jeho nejrelevantnějšími pojmy vzhledem k rozšířené realitě (augmented reality, dále jen AR). V další kapitole teoretické části jsou nastíněny jednotlivé typy AR dle zobrazovacích zařízení; smyslů, na které působí a dle produktů nebo služeb v marketingu AR. …moreAbstract:
This bachelor thesis is based on use of augmented reality (AR) in the field of digital marketing. Theoretical part is focused on digital marketing and it's most relevant ideas to AR. Next chapter of theoretical part describes individual types of AR, structured by type of engaged sense, type of display device and by marketing products or services of AR field. I will briefly concern the impact on related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/a03vf/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Interactive approach to storytelling in ELT
Darina Danišová -
Reklama McDonald`s a jej znakový systém
Michal Horňák -
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo