Kateřina Jandásková

Bachelor's thesis

Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu

Augmented reality as a digital marketing tool
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozšířenou realitou jako nástrojem pro digitální marketing. V teoretické části se zaměřuje na digitální marketing, a jeho nejrelevantnějšími pojmy vzhledem k rozšířené realitě (augmented reality, dále jen AR). V další kapitole teoretické části jsou nastíněny jednotlivé typy AR dle zobrazovacích zařízení; smyslů, na které působí a dle produktů nebo služeb v marketingu AR. …more
Abstract:
This bachelor thesis is based on use of augmented reality (AR) in the field of digital marketing. Theoretical part is focused on digital marketing and it's most relevant ideas to AR. Next chapter of theoretical part describes individual types of AR, structured by type of engaged sense, type of display device and by marketing products or services of AR field. I will briefly concern the impact on related …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Pavlína Míčová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media