Analýza spokojenosti zákazníků coworkingového centra WeWork – Volodymyr Chokobok
Volodymyr Chokobok
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků coworkingového centra WeWork
WeWork coworking center customer satisfaction analysis
Anotace:
V dnešní době představují coworkingová centra aktuální a relevantní problematiku z důvodu zvyšující se poptávky po jejich službách a probíhající změny pracovní kultury. V důsledku toho vzniká nesoulad mezi současnou nabídkou služeb coworkingových center a skutečnými potřebami stálých, nových a potenciálních zákazníků. Cílem této práce bylo vyhodnotit spokojenost zákazníků se současnou nabídkou služeb …víceAbstract:
Nowadays, coworking centers are a current and relevant issue due to the growing demand for their services and the ongoing change in work culture. As a result, there is a mismatch between the current service offer of coworking centers and the real needs of regular, new, and potential customers. The goal of this work was to evaluate customer satisfaction with the current range of services of the WeWork …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90244
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Petr Bartoš
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90244
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská