Bc. Terezie Krausová

Diplomová práce

Personální marketing a jeho role v praxi organizace

Personal Marketing and its role in organization in Practice
Anotace:
Cílem práce je identifikace těch aspektů personálního marketingu státní správy, které by mohly aplikovat korporátní organizace a naopak ta hlediska personálního marketingu korporátních organizací, které by obohatily personální činnost ve státní správě. Pro získání informací o personálním marketingu byly primárně absolvovány polostrukturované rozhovory. Pro získání přesných, konkrétních informací o …více
Abstract:
The aim of the work is to identify those aspects of personnel marketing of state administration, which could be applied by corporate organizations and, conversely, those aspects of personnel marketing of corporate organizations, which would enrich personnel activities in state administration. In order to obtain information on personnel marketing, semi-structured interviews were conducted primarily …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní