Viktorie Kováříková

Bakalářská práce

Marketingový mix v odvětví výroby

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v odvětví výroby. Cílem této práce je realizace komparativní analýzy konkurenčního prostředí vybraných společností z odvětví vysoce kvalitních produktů pro psaní, kreslení, malování a kreativní tvorbu a vypracování poznatkové základny pro formulované doporučení firem v odvětví výroby na českém trhu. Práce využívá široké spektrum analytických metod …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing the marketing mix in the manufacturing industry. The aim of this thesis is to conduct a comparative analysis of the competitive environment of selected companies in the industry of high-quality products for writing, drawing, painting, and creative activities, and to develop a knowledge base for formulating recommendations for companies in the manufacturing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2025
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika