Evaluation of Marketing Communication – Elkhan Mirzayev
Elkhan Mirzayev
Master's thesis
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of marketing communication on branding and its influence on consumer buying behavior. The research investigates the key theoretical aspects of branding and consumer behavior to see the correlation of these two topics. The study reveals that branding strategies play a major role in influencing consumer behavior during the decision-making process. According …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec
Názov
Vložil
Vložené
Práva