Tvorba obchodní strategie v jazyku MQL (MetaQuotes Language) – Michal Borek
Michal Borek
Diplomová práce
Tvorba obchodní strategie v jazyku MQL (MetaQuotes Language)
Creating a business strategy in the language MQL (MetaQuotes Language)
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku obchodování na finančních trzích pomocí automatických obchodních strategií, které lze vytvořit v jazyku MQL. V teoretické části je popsána struktura a rozdělení finančních trhů a způsoby, kterými lze na nich obchodovat. Dále je definován pojem Obchodní strategie a popsán celý proces její tvorby jak v subjektivní podobě, tak v podobě kódu jazyka MQL. …víceAbstract:
This thesis is focused on the financial markets trading by automated trading strategies created in MQL language. The theoretical part describes financial markets structure and typology and it also describes the styles how to trade. This part also defines Trading strategy concept and shows whole strategy creating process in both discretionary and MQL code form. The practical part brings the frame for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Obchodní strategie měnového páru BTC/USD
Tomáš Mrvík -
Obchodní strategie v automobilovém průmyslu
Dalibor Čápek -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Lukáš Mráz -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Dominika Ješová
Název
Vložil
Vloženo
Práva