Konkurenční prostředí malých pivovarů – Bc. Michal Pirč
Bc. Michal Pirč
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Competitive environment of small breweries
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá konkurenčním prostředím malých pivovarů v České republice, konkrétně okolím Prahy 9. Cílem práce je identifikace základních charakteristik konkurenčního prostředí a zhodnocení jejich významu pro vybrané ekonomické subjekty na Praze 9. Sekundárním cílem je navrhnout sadu doporučení pro jednotlivé pivovary a to na základě zjištěných dat během tvorby práce. Teoretická část …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the competitive environment of small breweries in the Czech Republic, specifically around Prague 9. The aim is to identify the basic characteristics of the competitive environment and evaluate their importance for selected economic entities in Prague 9. The secondary goal is to design a set of recommendations for individual breweries based on the data obtained during …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/j1z2g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2021
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Dr. Ing. Sylva Skupinová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIRČ, Michal. \textit{Konkurenční prostředí malých pivovarů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ekhf0x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza společnosti Počernický pivovar s.r.o.
Štěpán Krejčí -
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
České pivo na španělském trhu
Jakub Neužil -
Zavedení nového druhu piva na trh v České republice
Tomáš Brázda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer