Vybrané nástroje mobilního marketingu cestovních kanceláří – Bc. Michal FIALA
Bc. Michal FIALA
Diplomová práce
Vybrané nástroje mobilního marketingu cestovních kanceláří
Chosen mobile marketing tools of tour operators
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím mobilního marketingu v oblasti cestovních kanceláří ČR. Cílem práce je seznámit se se základními poznatky souvisejícími s mobilním marketingem, analyzovat současný stav využívání tohoto média u cestovních kanceláří ČR, zhodnotit případy úspěšného nasazení mobilního marketingu v celosvětovém cestovním ruchu a navrhnout vhodné nástroje k použití u cestovních kanceláří …víceAbstract:
The thesis deals with the use of mobile marketing at tour operators in the Czech Republic. The aim of this work is to get to know with basic knowledge related to mobile marketing, analyze the current state of usage of this media at tour operators in the Czech Republic, evaluate cases of successful deployment of mobile marketing in global tourism and to design suitable tools for use by tour operators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALA, Michal. Vybrané nástroje mobilního marketingu cestovních kanceláří. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace mobilní aplikace pro cestovní kancelář
Radek Pavlíček -
Postavení cestovní agentury INVIA.CZ, a.s. na trhu cestovního ruchu
Tereza Vybíralová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Digitální marketing v práci hudebního experta
Richard Krupa -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Cestovní ruch ve fašistickém Německu v letech 1930- 1945 a jeho vliv na cestovní ruch u nás
Anna Korešová -
Netradiční formy cestovního ruchu s důrazem na dobrovolnický cestovní ruch
Jakub Trembač -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková