Bc. Alena Karalová
Master's thesis
Didaktický projekt pro regionální muzeum
Didactic project for a regional museum
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na muzeum jako na odbornou a vzdělávací instituci, jejíž činnosti lze využít ve vzdělávání středních škol. práce je rozdělena do tří nosných částí. První část je věnována funkcím muzea, obecnému rozdělení muzeí, mapování vybraných regionálních muzeí, problematice sbírek a možnostem propojení muzea a školy. Druhá část je věnována regionálnímu muzeu. Třetí část řeší tvorbu …moreAbstract:
The diploma thesis considers a museum a professional and educational institution whose existence can be used as a support to high school education. The thesis is divided into three principal parts. The first part is dedicated to functions of a museum, general division of museums, monitoring of selected regional museums, the question of collections and to possibilities of interconnection of a museum …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/src2f/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2015
- Supervisor: Mgr. Eva Dittingerová
- Reader: Mgr. Jan Špaček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Theses on a related topic
-
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Matej Patrik Žitňanský -
"My jsme Tibeťané, a toto je náš příběh": dynamika diskurzů a propagandistických strategií Tibetského muzea v Dharamsale
Martin Špirk -
A project of a crowdfunding campaign
A K M Zakaria -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Islámské umění jako téma estetické výchovy a muzejní a galerijní edukace
Kristýna Rendlová -
Zpracování SP pro typové projekty - infrastruktura pro vzdělávání
Viktor Cao -
Informační tabule do obce - výukový projekt pro venkovskou málotřídní školu
Pavla Tvrzníková