Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru – Michal Bielák
Michal Bielák
Bachelor's thesis
Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru
AI model implementation for computer racing game
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou závodní počítačové hry spolu s klientem, umožňujícím ovládání této hry. Práce popisuje výběr technologií pro vývoj, rozebírá jednotlivé typy umělé inteligence, jejich vývoj, rozšíření a dělení. Dále se práce věnuje popisu vývoje samotné hry a klienta, kde jsou tyto části rozděleny do jednotlivých fází, dle problémů, které jsou v jednotlivých fázích vývoje řešeny.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a racing videogame together with the AI client, enabling the control of this game. The thesis describes the selection of technologies for development, analyzes individual types of artificial intelligence, their development and division according to different criteria. Furthermore, the work is dedicated to the development description of the game itself …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Merta, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BIELÁK, Michal. \textit{Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Electrical Engineering and Informatics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ekwox8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bielák, Michal. Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Automatizace NPC pomocí umělé inteligence
Alena Kocourková -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek -
Faktor strachu u herní umělé inteligence
Matej Mištík -
Umělá inteligence a její aplikace v počítačových hrách
Radim Kindl -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Jan Wlosok -
Tvorba didaktických her v OS Android do výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ s využitím Godot Engine
Tomáš ČERNÍK