Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru – Michal Bielák
Michal Bielák
Bakalářská práce
Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru
AI model implementation for computer racing game
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou závodní počítačové hry spolu s klientem, umožňujícím ovládání této hry. Práce popisuje výběr technologií pro vývoj, rozebírá jednotlivé typy umělé inteligence, jejich vývoj, rozšíření a dělení. Dále se práce věnuje popisu vývoje samotné hry a klienta, kde jsou tyto části rozděleny do jednotlivých fází, dle problémů, které jsou v jednotlivých fázích vývoje řešeny.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a racing videogame together with the AI client, enabling the control of this game. The thesis describes the selection of technologies for development, analyzes individual types of artificial intelligence, their development and division according to different criteria. Furthermore, the work is dedicated to the development description of the game itself …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Merta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bielák, Michal. Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Automatizace NPC pomocí umělé inteligence
Alena Kocourková -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek -
Faktor strachu u herní umělé inteligence
Matej Mištík -
Umělá inteligence a její aplikace v počítačových hrách
Radim Kindl -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Jan Wlosok -
Tvorba didaktických her v OS Android do výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ s využitím Godot Engine
Tomáš ČERNÍK