Michal Bielák

Bakalářská práce

Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru

AI model implementation for computer racing game
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou závodní počítačové hry spolu s klientem, umožňujícím ovládání této hry. Práce popisuje výběr technologií pro vývoj, rozebírá jednotlivé typy umělé inteligence, jejich vývoj, rozšíření a dělení. Dále se práce věnuje popisu vývoje samotné hry a klienta, kde jsou tyto části rozděleny do jednotlivých fází, dle problémů, které jsou v jednotlivých fázích vývoje řešeny.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of a racing videogame together with the AI client, enabling the control of this game. The thesis describes the selection of technologies for development, analyzes individual types of artificial intelligence, their development and division according to different criteria. Furthermore, the work is dedicated to the development description of the game itself …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Merta, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bielák, Michal. Implementace AI modelu pro závodní počítačovou hru. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie