Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí – Bc. Adéla Klumparová
Bc. Adéla Klumparová
Bachelor's thesis
Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí
The position and strenght of the brand Vanad at home and abroad
Abstract:
Tato bakalářská práce, která nese název Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí, pojednává o značce, jako důležitém prvku marketingu a o vnímání konkrétní značky z pohledu zákazníků. Cílem této práce je brand analýza, srovnání tuzemského a zahraničního vnímání značky Vanad, vyhodnocení aktuálního stavu a doporučení marketingových opatření do budoucna. Teoretická část obsahuje známá a publikovaná …moreAbstract:
This bachelor´s thesis, whose name is The position and strenght of brand Vanad at home and abroad, discusses about brand as an important element of marketing and perception of concrete brand from a customer perspektive. The aim of this work is brand analysis, comparison of domestic and foreign perception of brand Vanad, evaluation of the current state and recommendations marketing measures for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/n7hjy/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Daniel Kučerka, PhD.
- Reader: Ing. Miloslav Pileček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLUMPAROVÁ, Adéla. \textit{Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ekykp2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Strategie rozvoje značky a marketingu v neziskové organizaci -- Budějovický Majáles
Lukáš Černý -
Strategie rozvoje firmy
Ondřej Míča -
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Michal Čapek -
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Arsen Samvel Jomardyan -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková