Bára NAZAROVOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza prodejních aktivit podniku
Analysis of the sales activities of the company
Abstract:
Předložená bakalářská práce analyzuje prodejní aktivity podniku a popisuje marketingový mix a okolí firmy se zaměřením na mezoprostředí. Cílem této práce je zanalyzovat a zhodnotit prodejní aktivity podniku LUMI MASO, s. r. o. a navrhnout zlepšující opatření pro tuto firmu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o základních definicích ohledně …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses sales activities of a company and describes marketing mix and the environment of a company, focusing on the meso-environment. Aim of the thesis is to analyse and evaluate sales activities of LUMI MASO, s. r. o. and to suggest improvements for the company. The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical one. The theoretical part deals with basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milena Jiřincová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAZAROVOVÁ, Bára. Analýza prodejních aktivit podniku. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu
Iana Salnikova -
Marketingový mix ve zvolené stavební firmě
Michaela Mikešová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková