Ing. Jiří Krov

Bakalářská práce

Marketing pro vybranou cílovou skupinu

Marketing for chosen target Group
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací trhu a marketingovou komunikací na vybranou cílovou skupinu. Teorretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace a segmentace trhu. Pochopení těchto základních znalostí je důležité k vytvoření účinné marketingové strategie. Praktická část shrnuje teoretické poznatky na konkrétním případě. Zabývá se marketingovou komunikací a segmentací …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with market segmentation and marketing communications to selected target group. Theoretical part describes the knowledge of marketing, marketing communications and market segmentation. Understanding this basic knowledge is essential for creating an effective marketing strategy. Practical part summarizes the theoretical knowledge on specific example. It deals with marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní