Bc. Veronika Hybšová

Diplomová práce

Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele

Packaging as a Unique Identifier of Specific Products for Consumers
Anotace:
Konkrétní výrobek jakožto i jeho velmi podstatná část, obal, je důležitou, a dovoluji si tvrdit, že tou nejdůležitější, součástí marketingového mixu každé společnosti. A to proto, že dnešní svět je postaven na spotřebě a zákazníci žádají stále lepší a dokonalejší výrobky a služby. Není-li co prodávat, nejsou zákazníci a není ani potřeba, aby existoval prodejce. Zároveň není-li výrobek konkrétního výrobce …více
Abstract:
I would like to say, that the specific product as well as his very substantial part – packaging – are the most important parts of the marketing mix of each company. It is because of the fact, that today's world is built on consumption and customers demand better and better products and services. And when doesn’t exist anything to sell, there are no customers and that is why it is not necessary to exist …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace