Bc. Veronika Hybšová

Master's thesis

Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele

Packaging as a Unique Identifier of Specific Products for Consumers
Abstract:
Konkrétní výrobek jakožto i jeho velmi podstatná část, obal, je důležitou, a dovoluji si tvrdit, že tou nejdůležitější, součástí marketingového mixu každé společnosti. A to proto, že dnešní svět je postaven na spotřebě a zákazníci žádají stále lepší a dokonalejší výrobky a služby. Není-li co prodávat, nejsou zákazníci a není ani potřeba, aby existoval prodejce. Zároveň není-li výrobek konkrétního výrobce …more
Abstract:
I would like to say, that the specific product as well as his very substantial part – packaging – are the most important parts of the marketing mix of each company. It is because of the fact, that today's world is built on consumption and customers demand better and better products and services. And when doesn’t exist anything to sell, there are no customers and that is why it is not necessary to exist …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication