Zhodnocení marketingové komunikace společnosti base4work s.r.o. – Michaela Koblihová
Michaela Koblihová
Master's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace společnosti base4work s.r.o.
Evaluation of marketing communication of base4work s.r.o.
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje zhodnocení marketingové komunikace společnosti base4work s.r.o. Cílem diplomové práce je zhodnocení současných marketingových aktivit a na základě výsledků navrhnout marketingovou komunikaci pro rok 2021. Dílčím cílem je pak identifikace faktorů, které ovlivňují návštěvnost coworkingových center, jako takových. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, části teoretické …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of marketing communication of company base4work s.r.o. The aim of the diploma thesis is to evaluate the current marketing activities and based on the results to suggest a marketing communication for the year 2021. A partial goal is to identify the factors that affect the attendance of coworking centers as such. The work is divided into two main parts, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedúci: Tomáš Sadílek
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph
Andrea Velecká -
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss