Ing. Jitka Mikulenčáková

Master's thesis

Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy

Millennial Generation Attitudes to Environmental Responsibility of a Selected Company
Anotácia:
Diplomová práce je věnována postojům generace mileniálů vůči environmentální odpovědnosti firem, v této práci konkrétně firmy JYSK. Cílem bylo identifikování postoje mileniálů k environmentální odpovědnosti firem, zda je environmentální odpovědnost pro ně důležitá a esenciální a zdali vyhledávají tyto aktivity u svých oblíbených značek, obchodníků a firem, či je to pro ně pouhý marketingový fakt, na …viac
Abstract:
The diploma thesis is devoted to the attitudes of the generation of millennials towards the environmental responsibility of companies, in this work specifically the company JYSK. The aim was to identify the attitudes of millennials to corporate environmental responsibility, whether environmental responsibility is important and essential for them and whether they seek these activities from their favorite …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mikulenčáková, Jitka. Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications