Bc. Martina Kopecká

Bakalářská práce

Komunikace z pohledu PR agentury

Communication from the PR agency view
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je komunikace z pohledu PR agentury. V teoretické části práce jsem se zaměřila na obecnou definici komunikace, komunikačních prvků, bariér, podob a forem komunikace, komunikaci z pohledu managementu podniku a marketingovou komunikaci. Dále jsem v teoretické části vyjmenovala nástroje interní a externí komunikace. Praktická část práce je věnována popisu a rozboru komunikace …více
Abstract:
The object of this bachelor work is communication from the PR agency view. In the theoretical part I have focused on a general definition of communication, communication units, fences, shapes and communication forms, communication from the company management view and marketing communication. Later, in the theoretical part, I have enumerated instruments of internal and external communication. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta