Trendy spotřebitelského chování ve vybraném segmentu produktů – Bc. Tomáš Wolf
Bc. Tomáš Wolf
Bakalářská práce
Trendy spotřebitelského chování ve vybraném segmentu produktů
Trends of the consumer behavior in the selected product segment
Anotace:
Práce se zabývá tématem spotřebitelského trhu a spotřebitelského chování, jeho proměnám a trendům v České republice. Dále se věnuje problematice marketingového mixu 4P, nákupního chování, legislativy a marketingu se zaměřením na trh tabákových a alkoholových výrobků. Praktická část práce obsahuje výsledky statistické analýzy dat spotřeby cigaret a alkoholových výrobků a jejich závislosti na vybraných …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Helena Vychová, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Bc. Martin Král, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Spotřebitelské chování
Jana Hanzalová -
Spotřebitelské chování: Proč spotřebitelé nakupují padělané zboží
Layla Hijazi -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
22. 5. 2024
Kohout, J.
22. 5. 2024