Využití scénického čtení u dětí s SVP – Anna KRÁLOVÁ
Anna KRÁLOVÁ
Bakalářská práce
Využití scénického čtení u dětí s SVP
Use of scenic reading among the children with special needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá scénickým čtením jako samostatnou divadelní formou a jeho uplatněním při práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části je definováno kdo jsou děti s SVP a dále jsou zde vymezeny pojmy scénické čtení a čtenářská gramotnost. Praktická část se pomocí kvalitativních metod pozorování a rozhovoru pokouší v rámci výzkumného projektu zodpovědět formulované …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on stage reading as specific theatrical form and its use in work with children with special needs. Theoretical part of this work defines children with special needs and terms such as stage reading and reading literacy. Practical part is attempting to answer questions about use of stage reading to advance not just reading literacy, but also voice development, motivation to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁLOVÁ, Anna. Využití scénického čtení u dětí s SVP. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Bára Macháčková -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Čtenářská gramotnost v České republice
Jana Matulová
Název
Vložil
Vloženo
Práva