Martin ŠOULA

Bachelor's thesis

E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz

E-marketing of the Moravskazahrada.cz Internet Shop
Abstract:
Téma bakalářské práce bude zaměřeno na e-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz. Bakalářská práce bude obsahovat dvě části, teoretickou a analytickou. Teoretická část bakalářské práce bude obsahovat teoretické poznatky e-marketingu z dostupné literatury. Analytická část bakalářské práce bude obsahovat představení firmy, analýzu současného stavu internetového obchodu, dále jeho možné zlepšování …more
Abstract:
Topic of the bachelor´s thesis will be targeted on e-marketing of e-shop named moravskazahrada.cz. Bachelor´s thesis contains two parts, theoretical and analytical. Theoretical part of bachelor´s thesis contains theoretical pieces of knowledge from e-marketing of available literature. Analytical part of bachelor´s thesis contains introducing of company, analysis of current situation on e-market, also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Šnírer

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠOULA, Martin. E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe