Narativní analýza filmu Spider-Man: Paralelní světy-mnoho verzí jednoho příběhu – Klára KMOŠKOVÁ
Klára KMOŠKOVÁ
Bakalářská práce
Narativní analýza filmu Spider-Man: Paralelní světy-mnoho verzí jednoho příběhu
Narrative analysis of the movie Spider-Man: Into the Spider-Verse - many versions of one story
Anotace:
Tato práce se zabývá narativní analýzou animovaného filmu Spider-Man: Paralelní světy (2018) s důrazem na vyprávěcí postupy, které ozvláštňují ve filmu dominantní narativní mód. Cílem práce bylo zjištění, jak film pracuje s jednotlivými narativními prvky, a jak tyto prvky ovlivňují filmové vyprávění čili jakým způsobem se ve filmu uplatnil koncept paralelních vesmírů, a jak toto téma rezonovalo i v …víceAbstract:
This thesis is focused on analysis of the animated film Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018), with an emphasis on narrative techniques that make the film's dominant narrative mode special. The aim of the thesis was to find out how the film works with individual narrative elements, how these elements influence the film narrative and how was the concept of parallel universes applied in the film, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Luboš Ptáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KMOŠKOVÁ, Klára. Narativní analýza filmu Spider-Man: Paralelní světy-mnoho verzí jednoho příběhu. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Filmová, divadelní, televizní a rozhlasová studia
Práce na příbuzné téma
-
„Tak ešte raz a poslednýkrát“: Nový Spider-man a jeho expresívny štýl vo filme Spider-man: Paralelné svety
Marek Šimončič -
Tendence vyprázdněné narace v díle Carlose Reygadase v kontextu postupů současné kinematografie
Veronika Hlinková -
Transmediální narace jako modus?
Marek SLOVÁK -
Narace ve filmu
Lenka SEKEROVÁ -
Alternativní reality a filmová narace
Jiří Karmasín -
Video a narace
Martin KRUPA
Název
Vložil
Vloženo
Práva