Content marketing in FinTech companies – Seakling Duong
Seakling Duong
Bachelor's thesis
Content marketing in FinTech companies
Content marketing in FinTech companies
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje online marketingové obsahové strategie používané vybranými světovými FinTech společnostmi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část poskytuje teoretické znalosti o digitálním marketing a obsahovém marketing obecně, vývoji FinTech a obsahový marketing implementovaný ve společnostech FinTech, včetně vývoje strategií a současných výzev. V praktické části jsou provedeny …viacAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze online content marketing strategies adopted by some of the worldwide top FinTech companies. The study is breaking down into two main parts. The first part provides general theoretical knowledge on digital marketing and content marketing, the evolvement of FinTech, and content marketing implemented in FinTech companies including strategy developments and current …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13168
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate culture in German / Austrian companies versus Czech companies and its influence on work efficiency
Alina Shorkina -
Analysis and Comparison of Financial Statements of Companies in the Field IT
Mikhail Teterin -
Comparative Analysis in the Cybersecurity Industry of Check Point Software Technologies and Palo Alto Networks Years 2014-2018 the Reliability of the Companies and the Optimal Way of Financing Them
Carlos Mizrahi Nedvedovich -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
Reducing the burden associated with ISO 9001:2015 Certification in Kosovo based Companies
Besa Gjonbalaj -
Opportunities and Challenges of EU Sustainability Reporting Legislation for Large Companies
Natálie Vladařová -
Evaluation of the Reliability of Companies and Suggesting an Optimal Way of Financing
Tural Dadashzade -
Multinational Companies’ Headquarters and Its Growing Strategies
Mauricio Sinta Costilla
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
9. 9. 2021
Kohout, J.
9. 9. 2021