Bc. Thi Huyen My Nguyen

Diplomová práce

Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited

Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery Of Hossack Vietnam Company Limited
Abstract:
This study determines the factors affecting customer satisfaction about the service quality of Hossack Vietnam Company. Specifically, this thesis reviewed the current factors and services affecting customer satisfaction in the company. To do this, the researcher took into consideration the analytical issues influencing customer satisfaction towards Hossack Company in Vietnam; and to introduce where …více
Abstract:
Tato studie určuje faktory ovlivňující spokojenost zákazníků ohledně kvality služeb společnosti Hossack Vietnam Company. Tato práce konkrétně hodnotí aktuální faktory a služby ovlivňující spokojenost zákazníků ve společnosti. Navíc byly brány v úvahu analytické problémy spojené se spokojenosti zákazníků vůči společnosti Hossack Company Vietnam. V práci byly představeny nové pilíře spokojenosti zákazníků …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michael Adu Kwarteng, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nguyen, Thi Huyen My. Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe