Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji – Kristýna LAPÁČKOVÁ
Kristýna LAPÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji
The child with multiple disabilities in regular kindergarten - the possibilities and limits of inclusion in preschool education in the region of central Bohemia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá dítětem s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy a možnostmi a limity inkluze v preprimárním vzdělávání. Teoretická část má pět kapitol. V těch jsou vysvětleny základní pojmy speciální pedagogiky, druhy postižení, kombinované postižení a možné kombinace vad a poruch. Dále také je vysvětlena inkluze, její možnosti a podpůrná opatření. V praktické části jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with a child with multiple disability in regular kindergarten and the possibilities and limits of inclusion in prechool education. The theoretical part has five chapters. In these are explained the basic concepts of special pedagogy, types of disability, multiple disability and possible combinations of defects and disorders. It also explains inclusion, its possibilities and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAPÁČKOVÁ, Kristýna. \textit{Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/em5al3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAPÁČKOVÁ, Kristýna. Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Snoezelen jako podpůrná metoda při výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
Lucie MRHÁLKOVÁ -
Vliv interakce s osobami s kombinovanou formou postižení na postoje žáků 2. stupně ZŠ zaměřené na podporu inkluze
Anna PRÁŠKOVÁ -
Mateřská škola
Ondřej Smažík -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Místo logopedické prevence v projektu Mateřská škola podporující zdraví
Martina Šplíchalová -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Integrace/inkluze dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Tereza Muzikantová